Custom Office is een onafhankelijk ingenieurs bureau gespecialiseerd in kantoorhuisvesting: - (re)organisatie, - advies, - optimalisatie, - projectmanagement, - (her)indeling, - styling, - transformatie, - (her)inrichting, - (ver)bouw(ing). Bij een verandering van kantoorhuisvesting komt heel wat kijken. Naast het in kaart brengen van de organisatie en onderlinge relaties zal het aantal en type werkplekken, vergader-, overleg,- en overige ruimtes voor bijvoorbeeld de lunch en opslag moeten worden geïnventariseerd en de werkvorm moeten worden gekozen. Als de ruimtebehoefte bepaald is zal moeten worden beoordeeld in hoeverre de huidige kantoorhuisvesting aangepast kan worden of dat een verhuizing naar een nieuw kantoor een betere optie is. Naast een ontwerp voor de (her)inrichting en de styling zal het budget moeten worden bepaald en een planning moeten worden opgesteld. Voor een verbouwing zullen indelings- en technische tekeningen nodig zijn, afwerkstaten en misschien bouwvergunningen, een projectteam moeten worden samengesteld, offertes aangevraagd, bestellingen worden geplaatst, de verbouwing worden gecoördineerd en verhuisplannen moeten worden opgesteld. Custom Office neemt u al het werk uit handen: Vanaf het in kaart brengen van uw organisatie en het opstellen van het Programma van Eisen, het adviseren over geschikte kantoorruimte en het ontwerp tot en met de begeleiding van de verbouwing en het coördineren van de (interne) verhuizing, advisering over werkplekinrichting en installaties voor verlichting, akoestiek, databekabeling, elektra, beveiliging en klimaatregeling Inspirerende werkomgeving Het realiseren van een inspirerende werkplek omgeving begint bij het vertalen van de ruimtebehoefte, het eisen- en wensenpakket en het budget naar een op maat gemaakt ontwerpplan. Onze ontwerpers hebben ruime ervaring in het vormgeven van kantooromgevingen en werkplekconcepten. Zij vertalen uw Programma van Eisen vanaf het schetsontwerp naar het definitieve ontwerp en 3D-visualisatie. Deze vormen de basis voor een betaalbare, duurzame, esthetisch en akoestisch verantwoorde kantoorhuisvesting. Custom Office heeft voor vele organisaties de kantoorhuisvesting vorm gegeven en de verbouwing en verhuizing georganiseerd. Zie onze referentielijst voor een greep uit onze cliënten.

SERVICE

GALERIE

Vergaderruimte Inwork - Amsterdam Schaap Advocaten en Notarissen - Rotterdam Reviva - 's-Hertogenbosch
Projectmanagement Een kantoorverbouwing, klein of groot, kan vaak niet zonder technische aanpassingen aan plafonds, verlichting, installaties (elektra, data, luchtbehandeling, beveiliging), vloeren en meubilair. Custom Office zet het definitief ontwerp om in een inrichtingsplan waarbij overal rekening mee gehouden wordt en voldoet aan wetgeving en bepalingen op dit gebied zoals het Bouwbesluit. Het inrichtingsplan wordt omgezet in offerte specificaties ten behoeve van de offerte aanvragen en de opdrachtbevestigingen. Binnen het projectteam wordt alles continu gemonitord en alle (nieuwe) onderdelen optimaal op elkaar afgestemd, van het schetsontwerp tot aan de oplevering en de verhuizing. Bouwcoördinatie Custom Office werkt nauw samen met alle leveranciers die betrokken zijn bij een kantoorverbouwing zoals bijvoorbeeld voor systeemwanden, projecttapijt, maatwerkmeubilair, verlichting en akoestiek. Deze nauwe samenwerking zorgt voor korte lijnen en heldere communicatie. Dankzij onze toezicht tijdens de realisatie van het inrichtingsplan worden misverstanden tijdens de verbouwing tijdig ondervangen en vindt er continu terugkoppeling plaats met de klant. Inkooptraject Custom Office kan het gehele inkooptraject van uw kantoorverbouwing voor u managen, vanaf het vertalen van het ontwerp naar de juiste offerte specificaties tot aan de aanbesteding en opdrachtverstrekkingen aan leveranciers en aannemers. Voor u een hele zorg minder. Dankzij onze marktkennis en expertise geniet u daarbij van de beste deal met de beste prijs-kwaliteitsverhouding en houdt u altijd een vinger aan de pols en het financiële overzicht. Budget & planning bewaking Custom Office bestaat uit een team van professionele bouwkundigen en interieurontwerpers met jarenlange ervaring op het gebied van kantoorhuisvesting. Hierdoor bent u verzekerd van een perfect geregelde kantoorverbouwing en een stijlvol en modern interieurontwerp, binnen budget en de planning.
Inschakelen van Custom Office nam ons veel werk uit handen daardoor verdienen zij zichzelf in no-time terug - Henk van Berkum / Network Appliance
Met de expertise van Custom Office werden onze interne verhuizingen en de verbouwing perfect geregeld - Ria van den Hengel / Allianz-Royal Nederland
PROJECTMANAGEMENT Projectmanagement van Custom Office stemt uw organisatie af op uw kantoorhuisvesting, bewaakt uw budget en planning en regelt de verbouwing en verhuizing(en).
Verbouwing Nissan garage tot hoofdkantoor Inwork - Amsterdam
KANTOOR VERBOUWING Custom Office organiseert en coördineert de verbouwing en het overleg met leveranciers en aannemers.

KANTOORHUISVESTING

Advies & Management
Lunchruimte KCB - Zoetermeer Yenlo - Schiphol Rijk
KANTOOR ONTWERP Een inspirerende werkomgeving is functioneel, uitnodigend, verhoogd het plezier om in te werken, en versterkt het imago van een bedrijf.
Informeel overlegruimte - Inwork - Amsterdam
KANTOOR OPTIMALISATIE Doe meer met minder m2 en maak uw kantoor geschikt voor het “nieuwe normaal”.
MENU
ADRES Pastorieweg 3 2071 AR Santpoort-Noord Nederland
Telefoon: 023 8200370

INWORK

KCB

YENLO

SCHAAP

REVIVA

Custom Office is een onafhankelijk ingenieurs bureau gespecialiseerd in kantoorhuisvesting: - (re)organisatie, - advies, - optimalisatie, - projectmanagement, - (her)indeling, - styling, - transformatie, - (her)inrichting, - (ver)bouw(ing). Bij een verandering van kantoorhuisvesting komt heel wat kijken. Naast het in kaart brengen van de organisatie en onderlinge relaties zal het aantal en type werkplekken, vergader-, overleg,- en overige ruimtes voor bijvoorbeeld de lunch en opslag moeten worden geïnventariseerd en de werkvorm moeten worden gekozen. Als de ruimtebehoefte bepaald is zal moeten worden beoordeeld in hoeverre de huidige kantoorhuisvesting aangepast kan worden of dat een verhuizing naar een nieuw kantoor een betere optie is. Naast een ontwerp voor de (her)inrichting en de styling zal het budget moeten worden bepaald en een planning moeten worden opgesteld. Voor een verbouwing zullen indelings- en technische tekeningen nodig zijn, afwerkstaten en misschien bouwvergunningen, een projectteam moeten worden samengesteld, offertes aangevraagd, bestellingen worden geplaatst, de verbouwing worden gecoördineerd en verhuisplannen moeten worden opgesteld. Custom Office neemt u al het werk uit handen: Vanaf het in kaart brengen van uw organisatie en het opstellen van het Programma van Eisen, het adviseren over geschikte kantoorruimte en het ontwerp tot en met de begeleiding van de verbouwing en het coördineren van de (interne) verhuizing, advisering over werkplekinrichting en installaties voor verlichting, akoestiek, databekabeling, elektra, beveiliging en klimaatregeling Inspirerende werkomgeving Het realiseren van een inspirerende werkplek omgeving begint bij het vertalen van de ruimtebehoefte, het eisen- en wensenpakket en het budget naar een op maat gemaakt ontwerpplan. Onze ontwerpers hebben ruime ervaring in het vormgeven van kantooromgevingen en werkplekconcepten. Zij vertalen uw Programma van Eisen vanaf het schetsontwerp naar het definitieve ontwerp en 3D-visualisatie. Deze vormen de basis voor een betaalbare, duurzame, esthetisch en akoestisch verantwoorde kantoorhuisvesting. Custom Office heeft voor vele organisaties de kantoorhuisvesting vorm gegeven en de verbouwing en verhuizing georganiseerd. Zie onze referentielijst voor een greep uit onze cliënten.
Projectmanagement Een kantoorverbouwing, klein of groot, kan vaak niet zonder technische aanpassingen aan plafonds, verlichting, installaties (elektra, data, luchtbehandeling, beveiliging), vloeren en meubilair. Custom Office zet het definitief ontwerp om in een inrichtingsplan waarbij overal rekening mee gehouden wordt en voldoet aan wetgeving en bepalingen op dit gebied zoals het Bouwbesluit. Het inrichtingsplan wordt omgezet in offerte specificaties ten behoeve van de offerte aanvragen en de opdrachtbevestigingen. Binnen het projectteam wordt alles continu gemonitord en alle (nieuwe) onderdelen optimaal op elkaar afgestemd, van het schetsontwerp tot aan de oplevering en de verhuizing. Bouwcoördinatie Custom Office werkt nauw samen met alle leveranciers die betrokken zijn bij een kantoorverbouwing zoals bijvoorbeeld voor systeemwanden, projecttapijt, maatwerkmeubilair, verlichting en akoestiek. Deze nauwe samenwerking zorgt voor korte lijnen en heldere communicatie. Dankzij onze toezicht tijdens de realisatie van het inrichtingsplan worden misverstanden tijdens de verbouwing tijdig ondervangen en vindt er continu terugkoppeling plaats met de klant. Inkooptraject Custom Office kan het gehele inkooptraject van uw kantoorverbouwing voor u managen, vanaf het vertalen van het ontwerp naar de juiste offerte specificaties tot aan de aanbesteding en opdrachtverstrekkingen aan leveranciers en aannemers. Voor u een hele zorg minder. Dankzij onze marktkennis en expertise geniet u daarbij van de beste deal met de beste prijs-kwaliteitsverhouding en houdt u altijd een vinger aan de pols en het financiële overzicht. Budget & planning bewaking Custom Office bestaat uit een team van professionele bouwkundigen en interieurontwerpers met jarenlange ervaring op het gebied van kantoorhuisvesting. Hierdoor bent u verzekerd van een perfect geregelde kantoorverbouwing en een stijlvol en modern interieurontwerp, binnen budget en de planning.

GALERIE

Vergaderruimte Inwork - Amsterdam Schaap Advocaten en Notarissen - Rotterdam Reviva 's-Hertogenbosch

SERVICE

Inschakelen van Custom Office nam ons veel werk uit handen daardoor verdienen zij zichzelf in no-time terug - Henk van Berkum / Network Appliance
Met de expertise van Custom Office werden onze interne verhuizingen en de verbouwing perfect geregeld - Ria van den Hengel / Allianz-Royal Nederland
PROJECTMANAGEMENT Projectmanagement van Custom Office stemt uw organisatie af op uw kantoorhuisvesting, bewaakt uw budget en planning en regelt de verbouwing en verhuizing(en).
Verbouwing Nissan garage tot hoofdkantoor Inwork - Amsterdam
KANTOOR ONTWERP Een inspirerende werkomgeving is functioneel, uitnodigend, verhoogd het plezier om in te werken, en versterkt het imago van een bedrijf.
informeel overlegruimte - Inwork Amsterdam
KANTOOR VERBOUWING Custom Office organiseert en coördineert de verbouwing en het overleg met leveranciers en aannemers.
Loft - Inwork Amsterdam

KANTOORHUISVESTING

Advies & Management
Yenlo - Schiphol-Rijk KCB - Zoetermeer
KANTOOR OPTIMALISATIE Doe meer met minder m2 en maak uw kantoor geschikt voor het “nieuwe normaal”.
MENU
Telefoon: 023 - 8200370
ADRES Pastorieweg 3, 2071AR Santpoort-Noord Nederland
INWORK
KCB
YENLO
SCHAAP
REVIVA